My valentine..

Nu laddar jag inför träning, vilket var ungefär en vecka sen.
Min kondition kommer ha sjunkit hur mycket som helst.. :/
men man kan inte rå för att man har varit lite småsjuk.
Nu blir det att tagga !

Imorgon börjar skolan igen,
fast det känns bra att starta med ett besök på forsmark.
Men har absolut ingen lust att börja igen, eller träffa ....

Idag har jag bara tagit det lugnt,
kollat på Kalle Blomqvist först och sedan Yrrol.
hur kan man komma på att göra en sån störd film?
Bra är den i alla fall !
Nej nu ska jag äta nåt innnan jag drar på träning, puss !




Du kanske borde tänkt mera på konsekvenserna än kicken, idiot!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0