Kiss my butt, cause I'm bloody fucking nuts

Dagen började med nationella prov i svenska, vi skulle skriva uppsats.
Det gick nog ganska bra tror jag, två sidor. Det blev väl inte så mycket, men jag fick in mycket på lite text.
Jag blev kvar ungefär en timme innan vi fick gå,
så jag la ner huvudet på bänken och råkade somna.
Men sedan vaknade jag utvilad, haha.

Resten av dagen har varit ganska lugn och skön,
hk:n gick väl sådär - blev på sämst humör men det gick över sen :$
På no:n byggde vi bro, det gick också bra.
Förutom att Annica och hammarstein får bygga om sina, (MOHAHA).

Nu har The hills' börjat,
och det är så bra !
Ikväll blir det att ta det lugnt, plugga lite engelska.
Mor och far hade hyrt Beck' så vi kanske kollar på den.

Här kommer en grym video;


 





Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0