Hemma igen

Nu är jag hemma efter ett dygn i Stockholm, ett mycket bra dygn!
På onsdagen började vi med att åka till Barkaby och bara gå runt lite, tomt med folk.
Sen gick vi på Media Markt också, bra affär!

Sedan åkte vi vidare mot Älvsjö och vårat hotell som låg precis brevid Älvsjö mässan.
Vi checkade in och jag bytte om,
sen tog jag och Annica pendeltåg in till centrum och där började shoppandet.
Hittade verkligen mycket, det första köpet var mina röda converse.
Mycket bra grejer-hittade av två mycket bra tjejer.

Vi gick runt på stan och sen bar det av till bion.
Farsan.
Den var grymt bra, man skrattade nästan jämt. Måste ses!
Vi gick vidare till Capri, en mycket mysig restaurang där vi åt riktig italiensk pizza.
Huge + !
Sen gick vi till t-centralen och tog tåget hem igen.
Jag somnade tydligen väldigt snabbt, haha.
Justja, när vi kom hem satte sig Annica på golvet och putsade våra skor,haha.
(bilder kommer på det)

Imorse ringde klockan vid 8, Kenta - Just idag är jag stark, spelades.
Vi tog det ganska lugnt. Klädde på oss, fixade oss och sedan åt vi frukost.
Idag har vi gått på gamla stan,
fått sett "Jonas Brothers" också.
En väldigt mysig dag !
Vet inte hur jag ska tacka annica och hennes föräldrar..

Nu ska jag sova tror jag,
dom som är värda att prata med sover eller så går dom inte att få tag i.
Så gonatt,♥

här kommer det jag har köpt :









och ett par örhängen.

Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

ÅH vad fint!

Vad kul.

Bra att du haft det roligt gumman,

Miljoner kramar <3

2010-02-26 @ 08:59:06
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0