Du är det finaste jag vet



Gammal bild på grabbarna grus får det bli idag, Alexander och Jani.

Den här veckan började verkligen bra,
speciellt ons-tors. Nu känns det inte lika bra längre..
Skönt med lov i alla fall.

Idag hade var vi på cup i Östhammar,
det var roligt! kändes som att hela laget var glada å så.
Första matchen var mot Gimo och vi förlorade.
Men sen den andra matchen så spelade vi 0-0 mot Östhammar.
Den matchen spelade vi grymt bra! Alla kändes så jävla taggade.
Men det sista matchen gick inte lika bra.
Fast ändå tycker jag att vi har varit grymt duktiga!
Lite smått sega men annars.
Elin var awsome i mål.

Nu ska jag kolla på film å ta det lugnt!
Jag vill bort från Österby och alla människor ett tag känner jag..
Kanske åka till morfar (?)..


Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är ledig nästa vecka ,

Hade jag vågat köra så hade vi kunnat dra iväg.

Jag vill också bort.

Jag tar lov fast jag inte vill.

Kroppen måste ha lov.

Är nog på gång in i väggen annars..

Puss <3

Finns för dig!

2010-02-20 @ 19:19:05
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0