Don't tell me cause it hurts



Jag är sjuk.
Eller i alla fall lite grann,har sjukt ont i halsen och så.
Jag hade ont i halsen igår morse när jag vaknade,
men då skulle jag ju på cup, å så trodde jag att det skulle gå över senare på dagen som det brukar.
Det gjorde det också, men kom tillbaka på kvällen.
Äh, lite småsjuk är inget.

Det är fruktansvärt kallt ute,
jag och hunden skulle gå en promenad upp till affären.
Men när vi kom ut på gatan så började han halta så vi gick bara lilla svängen.

Idag blir det bara att ta det lugnt,
blir ingen träning för mig.
Det blir nog att bara ta det lugnt, och film.

Puss




Okej, jag var tvungen. Jag är lite emot hans musik.. men den här är schöön
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0