Värdelöst

Att må så här gör mig galen.
I måndags var jag in och opererade mig, det gick bra men inte smärtfritt.
Jag sov ungefär resten av dagen och sov betydligt mer än jag var vaken.

I tisdags var jag hemma hela dagen. Och sedan kom den finaste familjen och hälsade på, tänk så mycket bättre man mår av lite kärlek. (:

Igår skulle jag till skolan för matteprov och engelska redovisning.
Det var ingen rolig dag och jag mådde riktigt dåligt ungefär hela dagen.
Men det gick nog bra, fick i alla fall MVG.
Och en tur till finaste familjen fick mig att må bättre igen (:

Idag är jag hemma igen, även fast vi bara har två lektioner.
Vi hade tydligen fått kolla på Sunes jul och haft mys på samhällskunskapen..
Jag saknar Marie och min mysklass.

Men imorgon är det i alla fall julavslutning, sen har jag hela lovet på mig att vila upp mig.
Så imorgon blir det väl mys i skolan, sen hem och ha mys innan jag ska hjälpa till med ett julbord.
Hoppas att jag blir bättre, annars dör jag.

Nu ska jag ta en ipren, och mysa med min hund.
Puss!

nästa inlägg blir inte lika negativt, jag lovar.
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0