Nobody said it was easy, no one ever said it would be so hard

Idag är det söndag, vilket det kändes som att det var igår.
Så idag blir det mera naturkunskaps plugg, och även fotbollsträning.

Nu är det två veckor kvar ungefär,
har tre "prov" kvar, sedan är det lov.
Jag ska ge allt på de som är kvar nu, för jag ska ha bra betyg i kurserna.
På lovet ska jag bara ta det lugnt, träffa mina vänner förhoppningsvis och kanske även börja på knutbygget?
det måste vi nu.



Igår var vi och fira bror ytterligare en gång,
även min andra bror var hemma.
Alltid lika skönt att träffa dom.
Världens finaste bröder,
jag älskar er.

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0