Ni är det finaste jag vet



Jag uppskattar så mycket, mer än vad som märks.
Men jag är så glad för alla personer, som jag fått lära känna och som har en plats i mitt hjärta.

Min familj är den bästa i hela världen, enligt mig förstås.
Min mamma och pappa har alltid varit stöttande och funnits där.
Och mina bröder är de bästa man kan tänka sig.
Vi har alltid varit en familj där alla stått varandra nära.
Vilket vi gör även idag,
inklusive mina svägerskor och min brorson.
Jag är så glad att jag har er, det går inte att beskriva med ord vad ni betyder.
Min mormor, morfar och farmor,farfar - ni är älskade och saknade.

Jag har även, de två bästa vännerna i världen.
Med er mår jag alltid bra. Vi delar både sorgsna och lyckliga stunder,
Och jag är så glad att det är med er som jag får dela dem.
Ni är liksom, en trygghet.
Ni finns alltid där, och ni är helt enkelt bland det finaste jag har.

Det finns också dem, som jag ser som min familj.
Personer som jag har växt upp med, eller som jag lärt känna senare
som jag också står nära och som betyder oerhört mycket.
Även de vänner som jag växt upp med, men nu har vi växt ifrån varandra.
Alla de som jag har gått med i skolan, både de som jag känt sedan vi började första klass
och de som jag lärde känna när vi började i femte klass.
Gänget från förra klassen t ex, både killarna och tjejerna
vi var fan galna.
Ni förstår nog inte hur stor betydelse ni alla har i mitt liv.

Med det här ville jag bara berätta, att jag uppskattar er alla så otroligt mycket.
Även fast jag inte visar det jämt och ständigt, så ska ni veta att jag bryr mig om er.
Och att ni alltid har en plats i mitt hjärta.


Jag har lärt mig att det inte går att bli älskad av alla,
men det går bra att leva ändå.
Ett bra citat som beskriver att man ska vara glad för det man har,
och det är jag, oerhört mycket.

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0