Måndag



Nu är den här julen över,
den har varit väldigt bra och mysig.
Har bara tagit det lugnt, tränat och haft det skönt.

Imorse var jag ut och sprang en sväng,
när jag kom hem möttes jag av postbilen,
som hade lämnat min Lars Winnerbäck film i postlådan.
Så jag åt frukost och kollade på den,
awesome!

Ikväll åker jag mamma och pappa in på bio,
Änglagård - tredje gången gillt.
Det blir nog bra.
Imorgon blir det stan med brudarna och sen bio med mina allra bästa,
haha.


Puuuuuuuuuuuuuss!


"När man ska välja kläder till en konsert,
det finns ju ingen skjorta som räcker till 8 000 pers. Ingen skjorta är tillräckligt fin för det." - Lars Winnerbäck

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0