I could hold you for a million years



Sjukt fin låt.

Idag hade vi skolavslutning,
min skola är så skön.
Nu har jag i alla fall lov, väldigt skönt.

Vid 6 kommer min vän hit och byter om, sen drar vi och super alla under bordet.
Vi ska nämligen hjälpa till vid ett julbord,
fast jag är sjukt förkyld. Så jag kanske inte borde stå vid maten, haha.
I'll do the dirty work-diska.

Efter det drar vi hem hit och skapar julstämning,
är allmänt galna och skrattar som vanligt.

På lovet ska jag bara göra det jag vill,
träna och umgås med vänner och familj.
Ha en massa knutbygge och ha de allmänt bra.

Nu ska jag göra kaffe och mysa,
Puss!



 en bild på mig, och nu en bild på de bästa jag vet..




Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0