Happy Christmas - I love you baby



Jag fick ett rim av min vän Annica igår, och det stod såhär:

God jul min bästa vän
min julekram den ska du få sen!

Jag är inte bra på att rimma
men jag är en jävel på att simma!

Allt jag just nu önskar dig
är en väldigt fin jul för en toppentjej.

Hoppas du får många klappar
och inte bara tvsappar!
 
Ät för allt du kan
precis som en jävla man!
 
God jul till hela huset
mitt i hela snapsruset!

Hälsa en puss till bebis och hund
 nu ska jag äta mig ännu mer rund!

God jul önskar annica med detta ♥
Jag älskar dig utan smärta!


Igår var det julafton,
en mysig och bra julafton.
Det började med julfrukost och sedan kyrkan med lilla Alvarten.
Efter det åkte vi hem, vi kollade på Kalle Anka och finaste familjen kom.
Vi åt och hade det mysigt, tomten kom och vi öppnade alla julklappar.

Jag är väldigt glad över det jag fick, det är sånt som jag tittat på och tänkt köpt.
Underkläder,kläder och presentkort, och den bästaste filmen - Solen i ögonen
Jag är också nöjd över att jag lyckades med de julklappar som jag köpt,
för om det kommer tårar så har man lyckats!

Idag blir det bara en skön dag,
ska ta en springtur och bara ta det lugnt sen.
Imorgon kommer finaste familjen igen, vilket jag inte får nog av.





God Jul!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0