Gårdagen blev en lååång dag

Det blev verkligen en lång lördag, i sammanlagt ungefär 20h var vi uppe.
Vi började dagen med båt och julbord, sedan fortsatte vi hem till oss.
Vi åt gott,skratta och hade trevligt.
Jag måste nog säga att bussresorna var de bästa då Henke tog tag i micken,
vår resa till Jockmocks julmarknad blev ju riktigt bra. haha!
Och vattenspridaren var de bästa dansmovsen jag sett.

Imorse vaknade jag och mamma efter åtta,
vi drack kaffe och åt frukost,tände även de tredje ljuset.
Idag blir det fotbollsträning och sedan knutmöte,
jag får äta mycket nu tidigt på dan, för sedan blir det inget mer.
Imorgon är det operation, hoppas de går bra. Jag är lite smått nervös.

Nu har jag i alla fall typ bara en vanlig skoldag kvar, med matteprov och engelska presentation.
Det kommer gå awesome, just like me.

Nu ska jag dricka mer kaffe och kolla på Eva och Adam,fyra födelsedagar och ett fiasko.
Puss!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0