Lista

Du heter? Fanny Lundgren           
Smeknamn? inget
Låt som när du är ledsen sörjer till: himlen är oskyldigt blå – ted gärdestad
Beroende av? Mina vänner, familjen och andra som står mig nära
Vad tror folk om dig? Jag har ingen aning
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
”älskar dig”
Vad är det bästa med dig? Ingenting
Sämsta?  De mesta

Var bor du?
Österbybruk
Trvis du där? Njarå
Vem ringde du senast? Sara
Sov du ensam inatt? aaop
Hur känner du dig nu? Jag är på dåligt humör och har ont

Hade du en bra kväll igår?
javisst
Är du blyg? aa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njae
Är du nöjd med ditt liv? Jag är väldigt nöjd över mitt liv
Är du bortskämd? Inte så värst
Vad gör du imorgon? Åker buss och går i skolan
Vad är det värsta du vet? Egoister

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Annica
När grät du senast? Vet inte
Bor dina föräldrar tillsammans? jao
Har du någon gång gråtit dig till sömns? aa

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0