Innan du glömmer mig

Jag kommer ångra att jag aldrig riktigt tog mig mod till att säga
att jag faktiskt verkligen älskade dig

Gårdagen var bra, det började med mys med Alvarten på morgonen,
sen gick vi och tittade på fotboll. Grabbarna spelade riktigt bra!

På kvällen kom min fina vän hit och vi pratade om allt och inget.
Vi cyklade ut till Mia sen och där var det himla mysigt!
Resten av kvällen/natten tillbringades i folkets park.
Jag fick den bästa och fetaste kramen på länge, av en person som är väldigt väldigt saknad.
Fick träffa gamla klasskompisar och fina kusinerna.

En bra kväll med bra personer, tack!


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0