Du tar hand om mig och jag tar hand om dig

Nu sitter jag och väntar tills klockan blir kvart i åtta,
för då ska nämligen jag och min fina vän gå till bussen ihop.
Idag är det första dagen på gymnasiet, en ny skola med nya människor.
Det är nervöst men samtidigt ska det såklart bli väldigt roligt.
Efter dessa tre år, på Internationella Gymnasiet i Uppsala,
ska jag förhoppningsvis ut och resa, och plugga ännu mer språk.
Sedan blir det universitetet.

Fuck off nu kör vi - det går bra nu!






                                                                                                                                                                                      








Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0