Det sägs att allting vänder och det stämmer väl på sätt och vis?

Nu har jag en veckas lov innan skolan börjar igen, spännande.
Den här sommaren har varit händelserik, men bra.
Allt som hänt har varit oväntat, spontant.
Jag har vågat mer, vilket har varit bra i de flesta fallen.
Sommaren har spenderats med människor jag annars inte brukar vara med så mycket.
Fd. klasskompisar och kärlekar, men också helt okända personer.
Det har varit fotbolls-vm, marknad,Lars Winnerbäck konsert,massor med Alvar-tid,kärlek,bad och allt som ett sommarlov ska innehålla.
Så tack, till er som varit med mig i sommar.

På måndag, Robins födelsedag, så börjar jag i skolan.
I Uppsala, med nya människor och en helt ny miljö.
Det är nervöst och spänt,början på något nytt.



foto: min bästa vän Elina

Fanny

Kommentarer
Postat av: e´lina

vackra du!

2010-08-09 @ 12:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0