60-tals parrtty!

Igår hade mamma sin efterlängtade fest och den blev riktigt lyckad!
Det var så roligt att träffa mammas systrar och mina kusiner som jag inte har träffat på hur länge som helst.
Vi är 101 personer nere i Folkets Park och åt god mat och hade det trevligt.
Jag kunde inte sova inatt och somnade efter fyra någon gång, men det gjorde inte så mycket efter den bra kvällen jag hade haft.

Imorse åkte vi till bageriet och fixade frukost till alla kusiner och så,.
Det var mysigt och trevligt och nu kan jag inte bärga mig tills jag får träffa dom nästa gång.

Min mamma var nöjd över sin fest vilket var huvudsaken,
vi hade roligt och alla var nöjda och glada.

Här kommer det lite bilder:



min söte far



jag och annica



Lina



jag och mina braiga



emma höll i lekarna, bra!


Det finns fler bilder på Lina och Filips kamera som jag inte har lagt in,
kanske får låna den och göra det.
Nu ska jag sova, sista arbetsveckan börjar imorgon.,
Puss!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0