Världens bästa Jack

Nu har Jack åkt hem till Kina,
vi åkte till Arlanda imorse och jag fick även träffa de andra.
Jack och Tingting grät jättemycket, det var otroligt jobbigt att lämna dom.
Vi måste åka och hälsa på,jag saknar dom redan.

Igår hade vi träningsmatch mot Tärnsjö,det gick bra.
De blev förlust för oss med 1-0 men jag tyckte alla gjorde en jättebra match.
Synd att det inte blev några mål bara, vi hade fler och bättre chanser än dom.
Efter matchen åkte laget ner till ip där vi duscha,basta,åt,kolla på tv och bara hade det trevligt.
Jag gick hem sen och bästis mötte mig.
Vi gick ner i skogen till våran "första" sista april brasa,
det var mysigt och varmt och vi fick oss många skratt.
På fredag blir det ännu en sådan kväll.

Vid fem ska vi åka upp till Film och kolla på herrarnas fotbollsmatch,
hoppas att det går bra för dom :)

Här kommer lite bilder:



Jack



Pappa Filip Jack Mamma och moi



Jack Lina Moa och Tingting



Jack Filip Tingting och Moa


"Oh my gaga, oh my lady gaga"
11 underbara dagar med Jack, lika glad varje dag.
Tingting var världens gulligaste,
vi syns snart hopppas jag!
Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi får åka dit <3

Jag vill se kinamuren.

Tänk om jag hade fått åkt med gänget förra året, då hade vi förlovat oss på den. Shiit :)

Vi åker dit, packa väskan så drar vi.



Du är asbra på fotboll gumman, så roligt att se. Stolt!

Puss <3

2010-04-25 @ 16:09:22
URL: http://linaedins.blogg.se/
Postat av: moa :)

<3 saknar dem så sjuktmycket... mamma tycker att vi alla kan åka tillsammans. familjen forslund och Lundgren goes to china! yey!

2010-04-25 @ 21:36:07
Postat av: Fia

Jag tycker kinesen var söt. Men sötast är Jan och hans benpose på familjekortet. Han är så himlans söt!!

Det fattas bara en toppluva med toffs på =)

2010-04-26 @ 04:30:45
Postat av: sv:

lina: ja de får vi göra! tack lina, sånt uppskattas verkligen! <3

moa: javisst, det tycker jag verkligen!!

fia: haha, ja. han är himla söt min far.

2010-04-27 @ 08:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0