UL-inspirerad kulturdag

Idag hade Österbyskolan en kulturdag,man fick välja mellan olika aktiviteter och jag och wierdot valde filminspelning.
Det var vi och sex andra killar,(lät som att vi med va killar vilket man man tro)
Vi gjorde en om UL och fick både bild och film på busschaufför och buss.
Den blev bra i alla fall.

Efter skolan gick jag hem och väntade.
Filip skulle nämligen komma hem med Jack,
en kille från kina som ska bo hos oss i två veckor, ungefär så som Filip gjorde.
Han är väldigt söt och säger tack till allt.
Han verkar tycka om våran hund väldigt mycket och har lärt sig mitt och bamses namn.
Så nu får vi snacka engelska här hemma, haha.

Efter vi hade ätit så gick jag till Pierre och vi kollade på en film och pratade.
Sen gick jag hem och nu sitter jag här.
Jack har lagt sig, skulle vara skönt men jag vill se grey's först.
Nu ska jag sätta mig vid tv:n.

Justja,
vill gratulera Elin på födelsedagen!
Och även min älskade och saknade farfar.<3
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0