Ok baby, det är dags att vi ska vinna allt

Just nu lyssnar jag på Simon Norrsveden och tar det lugnt.
Har hunnit med ganska mycket idag tycker jag.

Det var fint väder imorse så det blev en springtur runt Dannemora,
fast jag har tyvärr väldigt ont i mitt högra smalben, och min vänsta fot.
Det gick väl sådär.
Plus att jag har världens ryggvärk.. men jag klarar mig bra ändå!

Morfar kom idag också, min sötaste morfar.
Vi har påskstädat och pyntat lite här hemma,
och bara tagit det lugnt.

Imorgon ska jag nog cykla till film, till farmor och farfar och göra fint.
Saknar dom så, <3
Förhoppningsvis blir det lika fint väder som idag!
Senare kommer Anton,Katarina och Alvar över och äter.
Moster kommer nog också.

Btw, måste plugga.
Bra att lärarna lägger allt precis efter lovet så att man måste plugga ihjäl sig på lovet.
Bra jobbat, bra tänkt!

Nu ska jag snart lägga mig i sängen,
Puss!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0