No hash hash, no amfetamin



Underbar människa måste jag säga,

Här sitter jag och lyssnar musik och pluggar, på lovet.
Lärarna är otroligt smarta och lägger allt precis efter lovet. (Y)

Igår var jag och Lina till Ikea en sväng, 
vi tog skopunkten och stadium när vi ändå var där.
Lina fick me sig ett par nya tygskor hem :)
Det var trevligt, det är alltid trevligt med en sådan underbar svägerska.

Senare på kvällen blev det fotbollsträning, gick sådär.
Vid fyra tiden ska jag till tandläkaren, usch..
Men det går nog bra.
Nu måste jag plugga,
Puss!
Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är underbar :D

Puss <3

2010-04-07 @ 19:44:48
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0