När vi är tillsammans älskling, är saker inte allt så kämpigt

Två minuter kvar du lovade det är okej
Sjunker ganska fort men du lovade det är okej
Du kysser mig så hårt men din mun den smakar salt
Det bankade i mitt bröst men du sa vi kommer vinna allt


Att somna i varann kommer va det finaste vi gjort





Alldeles precis så har vi spelat kort med Jack och Tingting vilket var en riktig upplevelse.
Mycket skratt blev det i alla fall.

Imorgon har jag träningsmatch vilket jag måste tagga till,
så nu ska jag sova.
Jag får hoppas att det går bra för söten också, vilket det säkert kommer att göra.
Men som sagt, nu ska jag sova.
Godnatt!






Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0