Jag somnade inatt i tron på att allt va en del, i en kärlekshistoria



Imorse cyklade jag till films kyrkogård,
det var världens finaste väder och hur skönt som helst ute.
På kyrkogården var det snö men just hos farmor och farfar var det ingen,
pga det stora trädet som står precis brevid.

När jag kom hem satte jag mig med svenskan lite,
sen kom morfar hem och jag gick med hunden.
Sen åt jag och morfar lunch och satt och prata.

Nu är han nere,mor och far sover, å jag sitter här.
Lina och Filip kommer nog hem snart kanske.
Imorgon kanske vi åker på hjärtisfjärtis utställning i Örbyhus.
Puss!


Jag bad dig, att du skulle ta det lugnt med mig..

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0