I just can't look - its killing me



Imorse trodde jag att den här dagen skulle bli väldigt bra,
men de blev det verkligen inte.
Dåligt humör och en deprimerande dag i skolan.
Annica är nog den enda som fick mig att skratta idag, förutom Elina då.

När jag kom hem tog jag en promenad med min hund och senare blev det träning.
Bäst väder att träna i säger jag bara,blev uttagen till match också vilket känns riktigt bra.

Imorgon - Valborg
vilket betyder att jag först ska in till stan med mina finaste vänner och kolla runt,
sen hem och mysa vid brasan.


du kan verkligen hata mig,hur mycket du än vill.
jag orkar knappt bry mig längre.
du är inte den enda i världen som har det jobbigt, eller är "less".
men jag gav aldrig upp dig när du gav upp mig.
du får nog stå ut med mig föralltid.

'Cause I'm Ms. Brightside
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0