För han var bäst,men kommer aldrig mer tillbaks

Jag gav dig mitt hjärta
Bara rakt ut, det är min dåliga vana

Och jag vill bara känna hur det känns
Tänka tillbaka, bara minnas konsekvent.

Den enda personen som har tagit upp min tankekraft 24/7.
Jag älskar dig, så vi kanske, kanske, kanske syns igen.



Idag har det varit en skön onsdag med en bra vän.
Jack håller på att laga mat nu, Anton Katarina och Alvar kommer ikväll.
Igår fick hela familjen presenter av Jack, han är alldeles för rar.
Imorgon är det torsdag, sen är det fredag och sen lördag- vilket innebär match och en mysig kväll,
på söndag åker Jack hem..
Nu ska jag fixa med svenskan och så, puss!



Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0