Älskade Alvar

Idag hade vi fotbollscup i Österbyskolan,
Diar's lag vann.
Det har varit en rolig dag men samtidigt jobbig.
Hatiska blickar och jobbiga situationer..
Men det är tur att det finns andra gulliga människor som får en på bra humör.

Alvar kom idag t ex,
han var helt underbar!
Han började gråta i vagnen så jag tog upp honom och då blev han så lugn så. :)
Sen så satte jag mig/la mig på mammas och pappas säng med Alvar på magen,
han somnade så sött!
Så vi låg där ganska länge, men sen var det dags att byta och sen kom anton och katarina :)
En helmysig kväll.

Imorgon är det ledigt,
jag ska ut på springtur och sedan bara chilla.
Skriva lite på svenskan kanske och så.

Nu ska jag ta de lugnt resten av kväll, somnar nog snart kanske.
Puss!


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0