All I wanna say is that, they don't really care about us



Här är bara en av alla bilderna från våran tjejkväll med 80-tals tema.
Jag måste ju säga att Annicas och hennes outfit, helt klart var bäst.

Igår så hade vi nationellt prov i matte, jag trodde faktiskt att det skulle vara svårare.
fast det kanske gick åt helvete, det vet ju inte jag.
Men det känns lugnt nu i alla fall.

Efter skolan följde jag med Elina till affären och sedan cyklade vi hem.
Jag gick en sväng med hunden och sedan bytte jag om och fixade mig till kvällen.
Resultatet blev nog ganska bra med tanke på att jag kom på min outfit halv fem och vi skulle vara där fem.

När vi kom dit så lyssnade vi på musik och väntade på Annica.
När hon sedan kom så började vi med maten.
Vi åt även efterrätt och "snacks". haha.

Det var en väldigt trevlig kväll och innan vi skulle sova var Annica wierdo som alltid och gjorde så att jag och de andra fick mååånga skrattattacker.
Tack till Elin!

-------------------------------------------

Imorse så åt vi frukost och sedan fick jag och Elina skjuts av Christer.
Jag duschade när jag kom hem och tog en cykeltur till bageri för att få träffa familjen/släkten.
Sen hyrde jag en film, tog en promenad med hunden och tog sedan bussen till Annica.
Vi har chillat på soffan idag, med skratt as usual och tagit ut våran energi på andra människor.
haha.

När jag kom hem blev Jack glad över att se mig i alla fall :) typ världens sötaste!
Vi fixade mat och nyss var jag ut i regnet med hunden.
Dom sitter nere och kollar på film allihopa, medans jag sitter här och pratar med Annica.

Imorgon blir det futball match i norrskedika,
spännande!
Hejråååå.
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0