Vad du än gör, ta inga råd från mig

Jobbig dag,

Det har varit så fruktansvärt kallt idag, gått och frusit hela förrmiddagen, sen blev det lite varmare.
Skola först, som vanligt.
Ganska tråkig dag, börja en dag med NO, inte så jätteroligt ! men de gick bra ändå.

Efter skolan gjorde jag Elina och Elin sällskap hem.
Så tog jag en promenad med hunden, sen så satte jag mig framför tv:n och tog det lugnt.
Det var bara jag och Pappa hemma, så vi lagade mat och så. Eller pappa lagade maten.
Jag älskar min pappa, han är så söt !!

Sen fick jag skjuts upp till Film, där det var fotbollsträning. Den här gången var vi ännu färre, bara fyra stycken.
95 pojkarna var också där och träna, så vi fick vara med dom.
Jag kände mig verkligen som världens amatör ! Det gick så dåligt och jag kom fram till att jag är heeeeeelt värdelös..
Dom var i alla fall grymt duktiga, och snälla som lät oss vara med.
Nu har jag duschat och ska plugga lite So, Engelska och Matte.

Imorgon har vi något töntigt, 8-9.
Vi ska till elljusspåret och leta efter "mineraler". Vi är uppdelade i två grupper, dom som är med Sandra och dom som är med Stefan i idrott.
Min grupp, Sandra, är Canada. Och dom andra är USA.
Vi ska leta efter guld (när vi gräver guld i USA) och dom ska leta efter silver.
Så finns det även poliser, (lärarna) och en bank.
Vi får en karta eftersom det är orientering, och på den står bankens öppettider.
Moget right ?
menmen..

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaamar från mig ,
Fanny

Kommentarer
Postat av: Maja

haha , mineraljakten var ju riktigt kul ju (;

2009-09-02 @ 17:46:07
URL: http://majaiisakssoon.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej <3

Vad tråkigt att ni är så få som tränar, inge kul då ju ..

Puss

2009-09-03 @ 16:29:09
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0