This time baby I'll be bulletproof




Lite bilder från igår när vi var trötta och cp, :)


Jag var ju som sagt på Bajen - Örebro på Söderstadion i söndags.
Dom förlorade..
Men förutom svagt kaffe, lite regn och irriterande snorungar bakom mig så var det bra ändå!
Jag fick ju se Simon Helg, Rami Shaaban och Freddy Söderberg, plus hela Bajen.
Och så fick jag ju sjunga med i "Just idag är jag stark" - Kenta Gustafsson,
sjukt bra stämning med Bajen klacken också.
Innan det så gick vi och åt, hela globen och allt är liksom som Bajenland.
Dom spelade Hammarbylåtar och överallt gick det människor med tröjor, halsdukar och tom väskor.
Man kände sig helt klart som hemma !


Idag har jag gått i skolan som vanligt, men blev tyvärr ingen träning för mig idag..
Igår på sporten så råkade jag bli stampad eller nåt på min fot, eller rättare sagt tårna så min lilla tå i mitten är bruten. Det gör ju inte jätteont just nu men jag skulle nog inte kunna klämma ner den i en fotbollssko.
Ska prova imorgon på sporten i alla fall.

Imorgon har vi SO prov också,om politik. Det är jag ingen kung på direkt, men ska plugga som f*n nu ! :)
Sen så blir de ju Idol också,

Puss
Fanny

Kommentarer
Postat av: lina

Söta bilder gumman :D

2009-09-16 @ 13:10:41
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0