Shit happens, life goes on

idag blev det fotboll och fotboll,
vi förlorade med 6-0, sista matchen för denna säsong.
på tisdag är det sista träning och sen får jag se fram emot årsfesten.
ska bli väldigt roligt.
den 2:a oktober ska vi käka vi i damlaget, det ska också bli trevligt !

igår kom Annica hit, först stod jag i kiosken sen åkte vi hem till mig.
vi tog oss en fika på bageri sen åkte vi hem igen och skrattade åt en ganska tråkig bild egentligen. haha
på kvällen åkte vi hem till Anton och Katarina och gick en ganska lång promenad med hundarna och efter det kollade vi på film. haha : Wazzup Wazzup !
sjuk film, men den var lätt och man skratta mycket, då menar jag MYCKET !
när vi kom hem hit igen så kollade vi på en skräckis : The strangers
Annica bröt tystnaden ibland , pga sina gaser ;) haha.
En sjukt bra dag, <3

Nyss precis för en stund sen var jag till min söta söta faster för att gratulera henne eftersom hon fyller år idag !
där var det kusiner och släkt, mycket trevligt och mysigt !
skulle egentligen plugga till matteprovet, men har ingen ork, eller lust för den delen heller..
nu ska jag nog lägga mig,
Gonatt !


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0