Let me drown in your laughter, let me die in your arms



Jag har tråkigt ..

Igår var det ju fredag, så himlans skönt !
Ganska rolig dag i skolan också, fredagsmys i Österbyskolans är ju aldrig fel, elle ? ;)
Efter skolan så gick jag hem och fixade lite, sen så kom Lina Filip och Linas lillebror Wille , hur söt som helst !
Vi kollade på idol på kvällen sen också, jag bara älskar Anders Bagge ! Han verkar helt underbar, fast det verkar dom alla tre!

Idag ska jag och några braiga flickor åka in på kulturnatten, först ska vi äta och sen ska vi väl gå runt och kolla :)
Ska bli kulkul !

Och imorgon, vad händer då ?
Jag ska på Hammarby - Örebro, jag läääääängtar !
Det ska bli så härligt att stå där och känna känslan på Söderstadion, (L) 

Nu lyssnar jag på Ken Ring - Nu måste vi dra, sjukt skön låt !
Puss ,
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0