Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din


Graven , <3


Ännu en ego bild


Jag är så himla dålig på att uppdatera, men har liksom inget att skriva om känns det som.
Tors - Fredag denna vecka är studiedagar i skolan så idag har jag varit ledig, en extra lång helg liksom.
Jag har gått med min hund och bara varit hemma och chillat, sen har jag även druckit kaffe såklart !
Vad gör man utan Kaffe ?

Var även till graven idag,
det känns så tomt
varken farfar eller farmor är här, och på tisdag är det min födelsedag
kommer ihåg den förra då i alla fall farfar var där,
nu är de så tomt.
Ingen mormor heller.
Saknar er så otroligt mycket ,
älskar er

Kollade på idol nu på kvällen också, min favorit Felix Västerhamn har åkt ut.
Jag blev ju lite smått kär i honom liksom, så är han inte kvar. Men hoppas han går långt ändå för han är grym !

Imorgon blir det en springtur på morgonen, sen troligtvis till Gränby med bror Filip och svägerskan Lina :)
Ska shoppa lite kläder tänkte jag.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på tv, skriver kanske imorgon !
Puss

Fanny

Kommentarer
Postat av: lina

vad fin graven var <3

2009-09-25 @ 15:05:53
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0