Jag får liksom ingen ordning på mitt liv



Vad ska man göra när det bränner och ilar i axlarna ?
Det gör så fruktansvärt ont, får be om massage.

Idag har jag gått i skolan som vanligt, torsdagar är ganska sämst, men det var kul ändå.
Speciellt hk:n, min grupp är ju bäst !
Haha , tobbe: Asså, jag har haft pattfjong i en vecka nu, men bara i det ena bröstet, måste vara övertryck eller nåt !
Akta så jag inte bussar löständerna på dig !
Haha, rolig grabb de där.

Sedan blev det fotbollsträning, denna gång var vi 6 st. Så vi fick vara med p95/93 idag också,
går ju så himla dåligt för mig ! Glömmer att vara vägg, passar fel, usch allt är bara fel.
Men det var roligt ändå ! På slutet blev det 4 st 70 20, helt död efter, men skönt att springa ur sig allt !

Nu sitter jag här och pratar med Annica och kollar på scary movie 4.
Imorgon är det fredag, gillas som f*n.
Då ska jag och Annica in till staden Uppsala, kanske ta en kaffe vid ån ? :) Mysigt i alla fall !
Men nu ska jag nog plugga lite engelska, och sen bädda ner mig i sängen !

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0