Inte göra nånting nånting alls, bara göra nånting nånting nice





Här sitter jag och lyssnar på musik ,

Idag har jag gått i skolan som vanligt, det har varit okej.
När man har bra sällskap så är det jämt bra i skolan, i alla fall oftast !
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, det blir väl fredagsmys i guess ;)

Imorgon ska jag vara lite hundvakt åt min bror och hans sambos hundar.
Annica ska nog vara med så ska vi kolla på film eller nåt :)
Så ska jag stå i kiosken på ip också, min hk lärares son ska spela, så får väl träffa på henne också.

På söndag blir det att spela match, mot Vattholma.
Tagga Tagga Tagga !
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0