I wanna tell the whole world, that it's you that I love




Sitter och kollar på fotboll,
Ungern - Sverige ,
Sverige leder med 1 mål, Mellberg nickade in.
Rasmus Elm är väl inte dåååååligt snygg heller? Kan hända att jag är ensam om att tycka det.
Han , Elmander och Svensson.

Imorse stod jag och min bästa vän i kiosken på ip,
det var poolspel, 00-01. Jättesmå var dom, men så söta !!
Det var en liten pojke som köpte 21 tuggummin, haha.
När jag kom hem därifrån gick jag med hunden, diskade och sedan kollade jag på 2½ men.
Nu sitter jag här och pratar lite med Crille, :)

Imorgon är det två herrmatcher, IFK möter Oland hemma, och Film möter Rex borta.
Viktig match för IFK, eftersom dom ligger delad 1:a med Oland.
Så den ska jag kolla på :)

Men kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0