Hälsa skönheten i norr, säg till Wiola att hon lyser

Sitter och lyssnar på Bulletproof - La Roux. Himla bra låt måste jag säga !!
Eller sitter, jag ligger snarare med min underbara fina dator, och dricker kaffe :)
Snart ska vi åka in till stan och äta gott och sedan gå på teater, vi blir ett gäng så de ska bli kul !

Igår på morgonen så kom Elina och Annica och åt födelsedagsfrukost här, American Pancakes.
Jag fick paket också, av Annica fick jag ett par jättefina örhängen som gick i svart och lila :) så fick jag även massor med tuggummin, vilket var oerhört bra !!
Av Elina fick jag hamarbytrosor, hammarby tandborste och en video som hon gjort :) Jag fick även en kondom, haha!
Senare på kvällen kom släkt och nära hit och jag blev ännu mer firad.
Tack för allt fint jag fått och för alla gratulationer, och för att ni kom!!
Jag vill även tacka min mor och far, som gjort så mycket bara för min skull.
Jag älskar er, även brorsorna. Världens bästa familj !


Puss !!

Fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-09-30 @ 17:31:06
URL: http://linaedins.blogg.se/
Postat av: annica

hoppas verkligen du hade en jättebra födelsedag ! <3

haha bilden under x)

<3333333333

2009-10-01 @ 16:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0