Gossip girl och kaffe

Idag har jag sprungit skoljoggen med hela skolan,
man ska springa eller gå i en timme. Jag joggade/sprang och tyckte jag höll ett bra tempo med få små vattenpauser.
Efter det drog jag och Annica och duscha och sen var det något efter, typ som "tivoli" fast inga karuseller.
Man fick typ kasta boll på burkar och så, gjorde ingenting men gick runt och kollade.

Nu sitter jag här, ska kolla på gossip girl och dricka kaffe.
Ikväll är det ju fotboll igen, Sverige - Malta
och vi vill se flera mål från Zlatan !! (L)
Efter det är det idol, sjukt bra igår tycker jag.

Grymt bra sjunget, jag älskart ! :

Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

sötunge :D

Du kanske inte skulle ha medverkar på skoljoggen eftersom du mådde dåligt igår :/



Jaaa!! Honom hejar vi på, Go Jon :P

Haha, puss <3

2009-09-09 @ 20:42:36
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0