All the time but I'm never sure why I need you



Idag när vi satt i matsalen,
Jag Jojjo Annica och Elin, så kom en liten kille från 6:an fram till oss, och sa:
Lyssna på det här ! : Hej hopp, runka snopp , trevlig helg sug och svälj !
Senare sa han en annan till Elin och kom till oss andra en gång till och sa den:
Skala banan, åh nej , knulla med mig, alla barn är snälla, dom är homosexuella,
är under duken, drar varandra i kuken, alla utom Ulla, för hon har en pulla.. etc

Vart han han lärt sig det liksom ? :O

Efter skolan åkte jag och Annica in till stan, det blev en sjal och ett par örhängen som jag shoppade.
Vi skratta ganska mycket, en mycket rolig dag !
Speciellt på bussen hem, trötta och gaalna brudar ;)
Elin och Elina hoppa på i Skyttorp, så jag gick hem med dom sen, + en till ;)
Nu ska jag hänga tvätten och sen sova,
Imorgon ska jag stå i kiosken med Elina på ip,

Gonatt !!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0