15 år idag



Idag är det min födelsedag, har fått många grattis <3
men nu vill jag prata om en alldeles speciell vän, Elina Nilsson:

Du är så underbar, jag har känt dig sen vi var små och har aldrig haft en tråkig stund med dig.
Vi har alltid roligt tillsammans och du betyder så mycket för mig !
Jag älskar dig så sjukt mycket, du förstår inte, inte ens jag förstår hur mycket
Det går liksom inte hur beskriva våran vänskap, den är för bra för att vara sann.
Jag hoppas att du och jag kommer att vara vänner föralltid,
finns alltid här för dig dag som natt.
Som sagt: Jag älskar dig
Fanny

Kommentarer
Postat av: elina

men sötnos!



jag älskar dig med fruktansvärt mycket! du är bästbästbäst.

2009-09-29 @ 14:39:39
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis igen! :D din blogg är naaaaaaajs fannyyyy :) <3

2009-09-29 @ 15:23:46
URL: http://louizlundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0