You give love a bad name



Sitter här och dricker te och kollar på Grey's,
måste vara ett av världens bästa program !

Idag har jag gått i skolan som vanligt, det har varit en skön dag, lugn dag.
Jag har bott i min jacka hela dagen, det är riktigt höstväder nu, vilket jag älskar.
Det t o m snöade imorse !!
Efter skolan cyklade jag hem, gick med min hund och laddade sedan ipoden med musik för en springtur.
Det var en väldans motvind, men jag klara de bra ändå.
Tror jag börjar bli lite sjuk dock,menmen.

På fredag börjar vi inte förns tio typ, så de blir lite sovmorgon.
Jag ska även til Jukka då och prata gymnasium, får se vad han säger om Internationella.
På kvällen blir det tjejkväll och på lördag fotbollsfest, ser fram emot alltihopa.

Är den någon som har sett den nya Ica-Reklamen förresten?
Den nya praktikanten, haha.
- Har ni aldrig sett en praktikant förut ?
Så himla söt,

Nu ska jag kolla vidare och sedan sova.
Godnatt !
Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin bild gumman <3

JA, grey´s är världens bästa program!!

Tror han kommer att tycka att ditt val är bra!! Hoppas :D

Puss <3

2009-10-15 @ 12:23:33
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0