Tjejer skvallrar, att dom bara pallar


Skolfoto 09

Nu är jag hemma från Morfar Åke ,
det har varit skönt att komma bort från Ockelbo.
Men jag saknar jämt mina föräldrar så mycket :/
Vi var till mormors grav såklart när vi var där,
så himla fint.
Jag saknar henne så mycket..

Morfar blev glad över att vi kom och tjata hela tiden om att jag skulle stanna kvar.
De skulle jag lätt göra om jag inte hade skolan.
Jag skulle kunna bo där uppe med morfar, om jag bara kunde.
Jag har planerat att när jag blir gammal så ska jag flytta dit,
och bo där i skogen med min båtmanshund Lasse :)
Vi skulle åka båt och bara leva livet ,
ni får hälsa på om ni vill.

Idag har jag inte gjort så mycket,
jag cyklade upp till bageriet när jag vaknade.
Drack kaffe och sedan åt jag frukost med alla.
När jag kom hem kollade dom på Lejonkungen nere så jag satte mig där och kollade jag också.
Riktigt bra film, fast lite sorglig.

Linas mamma Ann och Henry kommer hit och ska äta samtidigt som dom ska hämta Wille.
Han har sovit här inatt, så himla söt!
- Ååååh, vilka fina naglar ! har du gjort det?
-Aa
- mmmh,

-Wille, vad åt ni på dagis idag?
-Lina, jag pratar med Fanny nu.

Haha..
nu sitter jag i varje fall och lyssnar på Lars Winnerbäck, inte så långt kvar nu ;)
och jag längtar så att jag dör.
Skulle egentligen behöva plugga matte men det orkar man inte när man inte fattar någonting..
Menmen,
ska duka lite snyggt nu ;)

pyss !


Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

Wiljam <3 Fanny :D

2009-10-30 @ 16:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0