Talk about it somewhere only we know


Foto: Elinanilssoon.blogg.se

Har varit en riktigt skön och slapp dag.
Jag har varit upp en sväng till bageri, kollat på film och nu på kvällen hängde jag med Elina som skulle fota en ljusmanifestation vid herrgården.

Min granne har nämligen planerat för bröstcancerfonden, man köper en ljusbiljett för 20 eller om de var 40 kronor.
Man skänker dessa pengar till bröstcancerfonden, alltså rosabandet. Och med denna biljett så får man en marschall som dom tände idag vid herrgården. Det var 490 marschaller tror jag, som var formade som rosabandet.
Riktigt fint och bra sång och musik till. Bara av marschallerna kom det in 16 000 kronor, dessa marschaller var skänkta från Ica, så alla pengar gick direkt till bröstcancerfonden.
Jag köpte faktiskt en reflex idag, en rosabandet reflex. :)

Nu sitter jag och kollar på Vädret, haha.
Ska väl sova någon gång också snart,men måste prata lite allvarligt först.

Puss och godnatt

 

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0