Take my breath away

Just nu sitter jag och tittar på Tre systrar och en mamma, en bra film !

Idag var jag ju på minnesgudstjänst,
fick träffa kusinerna och fastrarna, <3
Det var jobbigt,
jag trodde inte det när jag först kom dit.
Men det blev mer och mer jobbigt,
det blev svårt att hålla tillbaka tårarna så jag släppte ut det.
Det var skönt på något sätt också..
Graven var så fin, och det lyste så fint överallt på hela kyrkogården.

Efter det så åkte jag Josefine Nathalie och Fredrik hem,
vi hämtade upp Lina också,
så åkte vi hem till Örbacke's.
Josefine började med mat och Nathalia fixade lite,
vi åt tacos, det var vääldigt gott men jag var inte ett dugg hungrig. (Väldigt ovanligt för att vara mig)
Men gott va de och efter det blev det kaffe och hallonpaj.
Väldigt mysigt och mycket skratt blev det.
Fick träffa Daniels lilla hund också, himla söt.
En helt underbar släkt, <3

När flickorna skulle in till stan och sedan gå ut så fick jag skjuts hem,
och nu sitter jag här.
Ska snart sminka av mig och bädda ner mig i sängen, har varit så trött hela dagen..
mor och far är på fest i folkan , så dom kommer nog inte än på ett tag.

Godnatt,

Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

Sötunge <3

Finns här .

Puss

2009-11-01 @ 13:21:26
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0