Men du om någon borde förstå att man inte gör såhär

Har precis gjort färdigt franskaläxan,
Idag är det en riktig pluggdag, så jag ska nog plugga hela dagen.

Imorgon åker jag nog till morfar, det ska bli skönt att komma bort lite från Österbybruk.
Och så saknar jag ju morfar också såklart, man måste ta vara på tiden. ♥
Ockelbo är ju hur mysigt som helst också, och massor med trevliga människor.

Annica är uppe i Jämtland hos mormor och morfar,
myyyyyyys !
Dom hade fått stannat tre gånger pga renar på vägen, haha.
Igår hade vi ju våra sjuka helt störda tankar igen som vi skrev om,
ingen skulle förstå det roliga i dom, förutom vi.
Om ni inte vet om Annicas förhållande såklart då!

Menmen, sitter och lyssnar lite på Melissa Horn
Sjukt skön röst och mycket fina texter.
Hon och Lars är ju favoriter.
Och det är inte så långt kvar till Lars,
1 mån och 8 dagar, längtar !

Nu ska jag fortsätta med matte no engelska och so,
ha de !





Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0