Jag saknar dig farfar




Idag är det ett år sen..
ett år sen mamma ringde till mig
jag och vännerna satt i Monikas klassrum vid datorn,
mamma berättade att du inte fanns längre
jag visste inte vad jag skulle göra
jag började inte gråta,
det tog lång tid innan jag fattade och precis innan slöjden skulle börja,
satte jag mig ner på golvet och allt bara rasa
som tur var hade jag mina underbara där som hjälpte mig

det var helt ofattbart
jag fattade verkligen inte
det var bara några dagar innan jag hade träffat dig
på julmarknaden hade vi setts också
och nu fanns du inte längre

jag saknar dig så enormt mycket
även fast vi inte stod varandra så jättenära,
så saknar jag dig så mycket

jag älskar dig Torsten Lundgren ♥
och jag kommer alltid att göra
du finns i våra hjärtan
Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

Söta lilla Fanny , tiden har gått jätte fort. Att det är ett helt år sen.

Finns här <3

2009-10-23 @ 15:03:58
URL: http://linaedins.blogg.se/
Postat av: Eliiiiiiiiiiiin

Kommer alltid att finnas vid din sida :D <3

2009-10-28 @ 14:01:56
URL: http://elinhammarsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0