I can't love you anymore than this


Sommar 09 , <3

Igår var jag i staden Uppsala med min älskade Annica,
vi hade sjukt roligt som alltid och köpte lite smått och gott.
Vi hoppade av vid henne, så färgade jag hennes hår. Det blev inte så jättestor skillnad men det syns i alla fall :)
Sen åkte jag hem med 8 bussen och var hemma efter nio.

Nu har jag precis kollat på Dr.Mugg, stört program! Men jag älskar't.
Jag tänkte gå en sväng med bamse och sen ut och springa.
Sen kanske Annica kommer och kollar på innebandy med mig, får hoppas :)

Ikväll är det VM-kval, Sverige - Danmark
Spännande !!
Så då blir det att bänka sig framför tv:n och kolla på min blivande man Rasmus Elm ;)

Pyss

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0