Här på gatan, finns allt jag vill ha

Sitter och kollar på love actually, ganska bra film faktiskt!
'Idag har det inte hänt mycket i Lundgrens huset ;)
vaknade ganska sent, så började med en dusch och sedan satte jag mig vid tv:n och kolla på någon film, fortsatte med sex and the city filmen och sedan lite änglagård.

Men sen kände jag att jag faktiskt måste röra på mig, har inte tränat på länge eftersom jag är sjuk. Mår väldigt dåligt över det..
Men i varje fall så gick jag upp till affären, sen när jag kom hem satte jag mig med hemkunskaps arbetet och bildarbetet lite. Kom ganska långt! tänkte beta av alla grejer nu på lovet, så blir de inte så mycket sen.
Det är de som är bra med lovet.

Nej nu ska jag borsta tänderna, lägga mig i sängen och kolla färdigt på filmen.
Puss och godnatt

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0