Hammarby fotboll



Och glöm inte, Tomten är/var också Bajare

Justja,
måste bara skriva lite om fotbollen igår
Det var derby, Hammarby - AIK
Hammarby ligger sist och AIK ligger typ två i allsvenskan,
Vi kommer åka ner till superettan , det behövs.
Men vi kommer tillbaka någon gång igen, promise.

Men i alla fall,
Resultatet blev 1-2.
Vi gjorde ett mål,
typ nästan det enda på hela säsongen, och det gjorde vi mot AIK.
Så jag måste säga att jag är lite stolt faktiskt,
Även fast vi har varit helt sämst denna säsong och den förra också
så kan man inte låta bli och älska detta lag.
Färgerna, spelarna
och såklart klacken, när dom är på bra humör.
Jag tycker det är jääääävligt osportsligt att stå och bua och kasta in grejer och vara sådana idioter som dom kan vara ibland.
Det är det många supportrar som är men Bajen är bland de värsta.
Men när dom inte gör allt de här,
då är dom helt underbara.
Alla låtar, och på söderstadion när dom börjar med Just idag är jag stark med Kenta, ♥

Nana, nananana, he-e-ey Hammarby
Vi är Bajen från Söder, vi är grönvita bröder.
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0