Blessa mig mucho


Konfa foto, tagen av: Elina Nilsson

Sitter och lyssnar på musik,
Strö lite socker på mig - Timbuktu
En ny favoritlåt hos mig, sjukt skön.

Har precis varit ute med hunden,
det var härligt väder ute, höst.
I love.

Snart ska jag träna hade jag tänkt,
har inte tränat eftersom jag varit sjuk så man har ju lite dåligt samvete.
Men i torsdags sprang jag i alla fall en sväng och de tänkte jag göra nu med.
Plus att slå lite på säcken? skönt att få ut lite ilska och irritation.

Mamma och pappa är i bageriet och städar och fixar,
Lina och Filip bakar knäckebröd tror jag.

Nej nu har jag inget mer att skriva om, haha.
Tog slut på ord..


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0