1337 , eliiiiiiiiiiit

Nu sitter jag och tittar på desperate housewives, ny säsong, underbart !

Igår ringde Annica vid kvart över tio och fråga om jag ville hänga med på marknad i Öregrund.
Dom skulle komma förbi och hämta mig vid halv,så jag duscha på fem minuter och klädde på mig och fixade mig på tio minuter, ganska fort för att vara en tjej eller vad tycker ni ? ;)
Vi åkte i alla fall dit och tog med oss Annicas brorson Ville,
vi köpte godis, de va väl de enda.
Sedan så sov jag hos Annica också, det blev mycket skratt som vanligt !
Vi sov till halv tolv, haha. Vi åt frukost och innan Annica skulle på träning så fika vi med hennes föräldrar.
Kaffe, i love.
När jag kom hem ladda jag in lite musik på ipoden och sedan gav jag mig ut och sprang.
Perfekt väder att springa i, men inte så smart för mig att göra de. Jag var ju förkyld innan och känns som att de blivit lite värre.
När jag kom hem var jag alldeles yr och hade sjuukt ont i huvudet.
Så nu tar jag det lugnt och dricker cola.

Senare blir det att kolla på One Tree Hill,
Puss
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0